maanantai 3. lokakuuta 2011

Täällä taas.

Katosinkin näköjään kuukaudeksi. Projektissakin oli kaipailtu päivityksiä. Olen kyllä satunnaisesti lueskellut teidän muiden kuulumisia, mutta pääosin puhelimen kautta. Eipä ole siis tullut kommentoitua.

Kp 51. Vaikuttaa vahvasti siltä, että tuskin toiveet edes lähes normimittaisesta kierrosta toteutuvat. Lugesteroneilla menkat tulivat niin nätisti kp32-33. Nyt ei ole edes toivetta sinne(kään) suuntaan. Toiveet luomuraskaudesta olen jo haudannut, sillä eihän sitä tällaisilla kierroilla raskaaksi tulla. Ja vielä ilman ovulaatiota.

Lasta ei ole yritetty, sillä eihän minulla ole hedelmällisiä päiviä olemassakaan. Se on kyllä vienyt mukavasti painetta pois makkarin nurkalta; mikään ei tapa haluja pahemmin kuin kalenteriseksi. Olen taas aktiivisesti vältellyt koko lapsettomuusaihetta, sillä se tekee minut juuri nyt niin ylitsepääsemättömän surulliseksi. Eilen teini-ikäiset veljeni kysyivät, koska he saavat siskontytön tai -pojan. Olivat miettineet asiaa. Sain ohitettua asian aika kivuttomasti vastaamalla, että kerron kyllä sitten kun on jotain kerrottavaa.

Metforemia olen syönyt, ja yhä edelleen se oksettaa ja kuvottaa minua. Sivuvaikutusten pitäisi mennä alkuvaiheen jälkeen ohi, mutta montakohan sataa tablettia tämä alkuvaihe käsittää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti